PREDGOVOR drugom izdanju |
|
Podatak o vremenskoj udaljenosti, od davne 1999 godine kada je iz tiska izašlo |
prvo izdanje do danas, u odluci o njegovom ponavljanju bio je glavnom preprekom. |
|
Mnogo se toga promijenilo u međuvremenu. Moje terapeutsko i učiteljsko |
iskustvo ponajviše. |
|
Pa ipak, vrlo brzo sam shvatio kako postoje samo dva načina da se namjeravani |
projekt izvede. Ili napisati potpuno novu knjigu - što je najviše odgovaralo u |
međuvremenu stečenoj masi novih saznanja, spoznaja i iskustva - ili, jednostavno, |
ponoviti stari tekst u njegovom neokrnjenom obliku? |
|
U tim dilemama pomagala mi je spoznaja da je - takav kakav je po malo sirov i |
nedorečen - cjelokupni tekst ipak proizvodom jednog vremena i jedne razine |
spoznaje. To više jer je baš takav prihvaćen od brojnih čitatelja i praktikanata. |
|
Na taj način jedino što mi je preostalo bilo je minimalno stilski, sadržajno i |
činjenično intervenirati u njega. Nadao sam se da te intervencije neće narušiti |
početne informacijske obrasce koji su mu u svoje vrijeme priskrbili, po malo, |
kultni status. |
|
Ma koliko svjestan nespornih manjkavosti takve odluke, nadao sam se da će |
osnovni razlog nastanka teksta i dalje biti održan. |
|
Razumjeti REIKI bilo kao doktrinu, bilo kao tehniku s kojom se putom svijesti |
dosežu naponske razine osobnog polja, s fantastičnim efektima samorasta i |
iscjeljivanja sebe ili drugih (ali i kao samoobrambenog efekta naspram okružujućih |
individualnih ili grupnih inherentnih frekvencija), u konačnici je postao temeljnim |
kriterijem za konačnu odluku. |
|
Jesam li u tomu uspio, odgovorit će prvenstveno stari čitatelji. |
|
Za one nove koji će s po prvi puta susresti s njime, ostaje mi nada da će i |
sadašnjim pristupom biti jednako obogaćeni u vlastitim saznanjima kao što su |
to bili njihovi prethodnici. |
|
Imajući u vidu u što se sve današnjici događa u jedno sam, međutim, ostao |
neupitno siguran. |
|
REIKI će svima i te kako dobro doći. Ne kao (mnogima) pomodarski pristup i |
igračka, već kao vrijednost koja on sam po sebe jest. |
|
|
|